Post by amerintwotpho on Mar 5, 2022 4:47:16 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ DOOM ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ DOOM IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode generator mønter ▞▞▞
▞▞▞ DOOM 2022 version ▞▞▞
DOOM Aksyon vsc
Fantastisk, du tilføjede berøringstaster, jeg lever jer 🧡🧡🧡. En ægte klassiker og nu med touch-kontroller er det endnu bedre at spille!
DOOM მძაფრსიუჟეტიანი yhrs
spillet er fantastisk, men med den sidste opdatering er jeg ikke i stand til at indlæse mit gemte spil, og spillet går ned
Tillader ikke quicksave at indlæse korrekt. Android 8.1.0, OGSÅ til DOOM 2.
Det er meget sjovere nu, hvor du faktisk kan skifte våben at sidde fast med motorsaven er ret slemt
Jeg nød virkelig dette spil, jeg elskede det endnu mere, fordi de lavede i spiltilføjelser, du kan få, og det er slemt som et HELVEDE!
Jeg ejer dette spil på et par enheder allerede, og det er super sjovt, og det kører perfekt, og gameplayet er perfekt. Jeg hader bare betjeningen. Øv. Absolut hatw kontrol.
Dens Doom... men hvorfor i Carmack og Romeros navn er denne 400mb?! Bethesda, tak. hold op.
Kan ikke indlæse gemte spil låser op hver gang afinstalleret det 5 bukke spildt
kan ikke spille spillet på grund af det dumme login
Spillet går ned ved indlæsningssiden og går ikke længere. Spild af penge for at være ærlig. Du kan gå online og finde bedre downloads af doom.
Seneste opdatering ødelagde spillet og kan ikke spilles længere. Spillet går ned med det samme ved indlæsning og kan ikke længere oprette forbindelse til Bethesda-kontoen.
Når du får kontrollen ned, det bare som originalen. Jeg elsker det absolut
Jeg kan ikke dreje hovedet i spillet. Kan ikke vende om. Så hvis du kender til dette spil, giv mig lidt advk
Hvordan en AAA-udvikler er i stand til at ødelægge noget, der allerede er blevet gjort af fans, er uden for mig. Jeg spillede Doom og Doom 2 gennem Freedoom original på mobilen, og de er silkebløde med fantastiske kontroller. Kontrollen i disse udgivelser er dog afgrundsdyb. Dobbelttryk og derefter holde skærmen for at skyde tilfældigt virker ikke, hvilket betyder, at du ofte skyder en enkelt kugle og derefter stopper. Den udseende mekaniker er uudholdelig, da du ofte vil fortsætte med at spinde, efter du holder op med at glide. Forfærdeligt!
Alt jeg får er en sort skærm og intet mere. Jeg har prøvet alt, og jeg kan tilsyneladende ikke rette det... Bethesda pls fix..
for fanden, jeg ser godt ud!!! åh, det var Duke Nukem. DooM slog altid næsten alt, hvad der prøvede at efterligne det... undtagen Unreal. Uvirkeligt var/er stadig fantastisk.
Fantastisk, elsker de nye niveauer. Håber på mere tilføje ONS. Virkelig de bedste spil, jeg nogensinde har spillet. Jeg ville gerne se nye fjender og våben, men rundt omkring tror jeg, at jeg vil spille undergang til den dag, jeg dør. I er genier. Fortsæt det hårde arbejde.
Virker ikke længere efter opdatering til Android 10 på Pixel 3 XL. Jeg afinstallerede, geninstallerede. Slå flytilstand til/fra uden nytte. Jeg ville give den et solidt 4'er, hvis det virkede igen. Det var sjovt, når det fungerede, selvom musiktempoet var lidt sænket eller arrangeret, lød og spillede det stadig godt før Android 10. Det hænger på en helt sort skærm nu.
umiddelbart efter at have downloadet min note 9, i modtaget fejl 14034... som forhindrede mig i at oprette en konto. af en eller anden grund har du brug for en konto for at betale klassisk doom... fik straks en refusion.
Game loading problem er løst! Elsker de nye kontroller! Tak udviklere! Jeg kan få min Doom på igen!Tak fordi du gjorde doom-spil tilgængelige til Android doom er et af mine yndlings-pc-spil fra barndommen, det er godt at se, at gamle arkadespil som dette på Android-enheder, jeg har kunne lide, sætter like på din Facebook-side, og det er også hvor glad og taknemmelig jeg er.
Det bedste af det bedste. Gør dig selv en tjeneste og tilslut en konsolcontroller via bluetooth. Derefter er det nøjagtigt det samme som de versioner, du kan få til PS4
DOOM startede hele genren af FPS-spil. Opfandt standardord som frag, gibs, opfandt deathmatch og skabte et fællesskab, der stadig står højt. DOOM er et must-play, et historisk og monumentalt stykke af ikke bare spil, men som et kreativt mesterværk inden for motordesign. DOOM er mere kunst end videospil. Bethesda tog dybest set spillet, jeg taler om ovenfor, og i stedet for at copy-paste det, gjorde deres bedste job for at lave den VÆRSTE MULIG VERSION AF DET. Dette er nedbrudt, kodet affald.
Spillet var fantastisk, men når jeg slettede cachen og dataene ville det bare sidde fast på en sort skærm og ville ikke starte. Jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre, og jeg vil virkelig gerne spille igen
Opdateret! Det påkrævede Bethesda-kontologin er ikke længere nødvendigt. Android TV-support er nødvendig.
Det gør mig ondt at gøre dette. Selve spillet er fantastisk, klassisk Doom i al sin herlighed. Tilføjelser er fantastiske, troede aldrig, jeg ville være i stand til at spille Doom Zero på telefonen. Men kontrollerne, mand. De er forfærdelige. Doom har en vis flydende bevægelse, hvor doomguy skal accelerere og bremse. Dette er komplet kaos på touch-kontroller og ødelægger alle tidsbestemte gåder eller hemmeligheder, specifikt i Doom Zero. Hårde møder gøres endnu sværere. Våbenhjul har en tendens til at fryse. Det er noget rod
Spillet er fantastisk, da det er Doom. Mit eneste problem er, at jeg skal skifte min controller til direkte input-tilstand (8BitDo SN30 PRO). Hvert andet spil/app, jeg bruger, er indstillet til at bruge Xinput.Hvis jeg prøver at bruge Xinput med dette spil, er L2/R2 deaktiveret (Run and Shoot). Bekræft og tilbage er også byttet. Xinput-kontroller skal rettes eller i det mindste tillade knapomlægning.
DOOM Azione dfe
Det er Doom, så der er ikke meget at rode med. Jeg ønsker en måde at tilpasse berøringskontrollerne på, da interaktionsknappen til venstre er en smule ubelejligt.
Kan ikke indlæse, hvis jeg prøver at åbne spillet
Så jeg fjernede en stjerne. Styringen er virkelig rigtig dårlig. Der er ingen muligheder for kontroller, afinstalleret indtil opdatering. Jeg elsker doom så meget, men jeg nægter at give denne port en gennemsnitlig score. Den Doom, jeg installerede på min brødrister, spiller bedre end dette.
Jeg købte dette for et stykke tid tilbage før sidste opdatering og fungerede fint, men nu kan jeg ikke indlæse gemmer
Styrer for hårdt
Det har potentialet til at blive en fantastisk havn, men det bliver holdt tilbage af de forfærdelige kontroller. Hvad værre er, er, at du ikke engang kan tilpasse det. De klarede det første gang med den gamle iOS-port, hvorfor kan vi ikke få det igen?
DOOM Aksyon xdo
Jeg ville give det en højere score, men kontrollerne er forfærdelige.Har brug for controller/tastatur support
Jeg elsker det, men jeg kan ikke oprette en konto, selvom jeg har indtastet den rigtige adgangskode
The Lost Treasure Lite پزل gql
Betjeningselementer er virkelig smertefulde, men jeg tror, de er det bedste, de kan være til en FPS på en telefon med touchskærm.
Jep, stadig vanedannende, stadig engagerende, fungerede godt på S9 plus
DOOM Akcija knap
Den, der har underskrevet dette som egnet til frigivelse, bør smides ind med en cacodemon. Styrer sjusket og trægt.
Spillet er virkelig sjovt at fordrive tid på min telefon, men de har virkelig brug for at løse problemet med at gemme indlæsning. Jeg kan ikke vende tilbage til min løbetur, fordi den bare fryser.
Hvorfor i alverden skulle jeg oprette en e-mail fra et spil, der udkom i 1993 og oprindeligt blev lavet af id Studios NOT Bethesda. Mand, hvorfor er I nødt til at ødelægge alt, hvad I rører ved, som kom nu dude!? Jeg betalte 6 smackeroo for dette for bare at grave i noget nostalgi og lege, ikke bruge den første time af mig på at lave en forbandet e-mail. Til sidst kontrollen. Gud det er bare forfærdeligt. Bryder du dig overhovedet om dine spillere længere?
Spillet virker ikke længere på s10 ude af stand til at åbne
Dens klassiske undergang. En masse sjov. Ville have vurderet det højere, men denne version kræver en bethesda-konto for at spille. En version på fem dollar af et 25 år gammelt spil burde ikke kræve det. Jeg anbefaler 100 % at spille doom, men nok bedre at spille en anden version.
God havn lidt svært at lege med touch kontrol, men overtid du vænne sig til det
Startede ikke på galaxy note 10, der kører Android 10, og var derfor nødt til at bede om en refusion. En rigtig skam.
Det var fantastisk, indtil det holdt op med at virke...